maandag 19 oktober 2020

Allerhande

 Het feit dat ik heel wat minder op mijn blog publiceer dan enige tijd geleden, heeft alles te maken met de veranderingen die gebeurd zijn aan het blogsysteem zelf. De opmaak is volledig nieuw en als digitale analfabeet is het voor me er dus niet makkelijker op geworden. Integendeel! Allerlei nieuwe regeltjes werden ingevoerd die nu niet bepaald uitnodigend zijn om ermee te werken. In de toekomst zal ik nog wel berichtjes opmaken maar dan eerder korte. Ook zullen er minder illustraties verschijnen. Dat is nog moeilijker geworden, alsof die systeembeheerders er hun plezier in vinden om het de gewone gebruikers extra moeilijk te maken.

Dan is er nog corona die boekvoorstellingen schier onmogelijk maken, en bezoeken aan tentoonstellingen en andere uitstappen zoveel mogelijk verhinderen.

Intussen werk ik volop aan mijn Dwarsliggers. Uit mijn driehonderd tot nu toe gepubliceerde biografische bijdragen, artikels... heb ik er een zeventigtal geselecteerd om in het boek opgenomen te worden. Alles samen zal het boek een goede zeshonderd pagina's tellen met tal van illustraties. Het boek zal integraal in vierkleurendruk verschijnen. Publicatie is voorzien voor de herfst van 2022.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten